onsdag 29 februari 2012

Stubbepallar av äkta vara...






WOW! Vi är verkligen jätteöverens, jag och Micke om att vi ska ha stubbepallar av äkta vara i hallen i VILLA 56. Precis sånna som Karin Mannerstål har gjort, de gröna på bilderna. Sen var det bara detaljen, vilken färg... å där sprack det... inte längre överens ;) Vi får se vem som vinner, eller så får vi ha flera olika färger helt enkelt!
De andra fina bilderna är också härlig inspiration och en extra liten pall får ju alla plats med därhemma.

OBS! Glöm inte bort att vara med i utlottningen av fina bårder från Boråstapeter här!

- Bilder TV4, Studio Ubico och 4livings inspirationshög -



2 kommentarer:

  1. Åå den översta bilden på orginalen är ju bara så läcker!!! Stubabr är bra till mycket i gör det själv anda ;), jag kan inet få nog utav mina på uteplatsen. Jag såg din fina komentar först nu inne hos mig och jag blev så rörd. Jätet kul att jag lyckas med det i idna ögon tack så mycket!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du kikar in här Isa... vad glad jag blir :D Jag blev faktiskt så inspirerad av dina/Ellas färgglada "stubbplattor" och har en kompis som precis i dagarna har sågat sånna till mig. Vi flyttar snart och kommer att ha plats för någon fin lekplats/yta till våra tvillingar Viggo och Molly. Där ska dom få vara :D Kramen tbx till dig!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...