tisdag 14 februari 2012

Kärlek till alla...



Idag skickar jag kärlek till alla som vill ha den från mig! 

Jag är i bra mood för firande av Alla Hjärtans Dag med lilla familjen ikväll. Emily och Jonte har valt att vi ska fira med jordgubbar och chokladfondue. Lite presenter till våra hjärtan ska också delas ut.

Pusselbitar faller på plats...

...jag har fortfarande kvar min hoppfulla känsla i kroppen från igår, då jag fick tid till hos ortopeden på Nacka sjukhus. Det kommer alltså snart finnas en plan för hur framtiden ser ut för min rygg... som jag har längtat efter det! 

...besiktningen av VILLA 56 gick som en dans på rosor. Besiktningsmannen som är omtalad av alla, som väldigt nogrann, hyllade huset!
Åhhh, vad vi vill flytta dit nu.


- Bild Elle Interiör -

4 kommentarer:

  1. Massor av kärlek till dig min älskade dotter.
    Vilken tur jag hade, som fick bli just din mamma. Jag älskar dig gränslöst.
    Mamma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, finaste mamman av dom alla <3 älskar dig precis lika mycket + mer...
      Det är ju jag som har fått turen att få dig :D
      Pussenochkramen MLN.

      Radera
  2. Lite löööv tillbaka!!! <3

    O lyckönskningar med hus o rygg!!!

    Kramar J

    SvaraRadera
    Svar
    1. :D <3...
      Tack, söta Jeanette! Ja, nu hoppas jag att ryggen kan få bli bra så att jag kan vara med i hela flyttkarusellen... inte bara stå å titta på.
      Det är så spännande med huset... pirr... pirr ;)
      Du får komma och hälsa på å kika sen :D
      Carolinekramen till dig!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...