torsdag 16 februari 2012

Cup - Cake - Pyssel...




För er som inte vet... är jag sjukskriven pga ett diskbråck, jag fick i November som absolut inte vill läka. Jag saknar i massor, att få känna mig som vanligt och inte vara begränsad pga ryggen.

Men idag har jag fått känna mig högst "normal"... Finaste Therese Sörensson från House Of Lola kom hit och visade vårens kanonsnygga nyheter. Jag fick hänga med många fina vänner och vara så där härligt social... fika och prova kläder i massor.

Jag provade första receptet ur min julklapp från Emily, kvällen till ära... "Hello Cupcake!"/Leila Lindholm - Nutella Cupcake bjöd jag mina kompisar på... sen kan jag ju aldrig bjuda bara på en sak, så det blev lite mer smått å gott också... Yummie!

Lite Cup - Cake - Pyssel fixade jag på fm... 
tänk jag tror det gjorde att dom blev ännu godare ;)



- Bilder 4living och House Of Lola -



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...