måndag 21 mars 2011

Kalas i dagarna tre...

Hej hopp...här har vi haft kalas i dagarna tre.
Våran Jonte har fyllt 11 år...hallå 11 år?!? Vad hände?
Jag tyckte nyss att han var bebis. En liten pys som ville vara nära hela tiden och lyssna till Celine Dion för att sova riktigt gott ...en liten pys som var busigare än Emil i Lönneberga, glömmer aldrig när jag skulle jobba på annan ort och min färdigpackade väska blev fylld med O´boypulver - inte kunde jag resa bort utan att ha med mig O´boy, tyckte Jonte ;) ...en liten pys som fick "jobba" som dagisfröken åt storasyster Emily´s dockor, så att hon kunde få leka ifred med sina kompisar ...en liten pys som alltid, alltid varit så snäll och omtänksam mot sina vänner - han är nu 11 år!

Tänk när småsyskonen Viggo och Molly fyller 11 år då fyller Jonte 21 år...och Emily 25 år...





...då kommer inte Viggo och Molly sitta i en låda fylld med ballonger och vrålskratta som dom har gjort i dagarna tre...

3 kommentarer:

  1. Åh, vad Bobbo älskar er alla!

    SvaraRadera
  2. Sötnötter! <3<3<3 Hade verkligen varit roligt att få till en dejt. Jag och Isa kommer nog spendera en vecka i Stockholm i sommar, antagligen v.31! Vi kanske kan ses då, om inte förr! Kram!!

    SvaraRadera
  3. Hittade din trevliga blogg här. Lägger mig som följare. Själv hade jag oturen att min blogg försvann härom dagen...helt galet. Så den "nya" bloggen är väldigt tom just nu. Kramar från Maria

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...