onsdag 23 februari 2011

Jaaaa...soffbordet orkar...


I helgen var jag och min kompis Johanna själva på IKEA...utan alla barn, förstår ni...underbart att få gå i sin egen takt och titta på allt.

Inte hasta igenom varuhuset och på vägen över kassatorget kasta sig över värmeljusen och påsklämmorna och fort igenom kassan för att pusta ut innan man når den eftertjatade körven!!! ;)


Jag testade IKEA/PS Bruse soffbord och det blir ju perfekt att ha som bänk, hur stadigt som helst :) Jag måste bara "produktutveckla det lite, eftersom att bordsytan/sittytan är i bok och det inte alls funkar i mitt kök. Lägger bordet/bänken till min önskelista...


Vill man ha en snygg, modern blombänk funkar den ju som det med :)


Bild från IKEA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...