måndag 31 januari 2011

Friskluft i lungorna...


Idag har jag verkligen fått fylla lungorna med friskluft. Efter lunch blev det en långprommis med Viggo och Molly i vagnen. 1 1/2 timme gick jag och njöt, helt underbart!


Sen åkte vi och träffade min söta kompis Åsa, som bjöd på gott fika. Hon är på G att starta eget inom smycke och gravyr, jag fick se lite alster och nu blev jag ännu mer sugen på en gammal dröm om att bli silversmed...någongång kanske...


På kvällen efter middagen åkte jag och Jonte till isen för lite skridskoåkning. Vi började på Studenternas IP, men där höll vi på att bli överkörda av ett gäng överenergiska illrar som skulle träna bandy. Så in i bilen och iväg till en annan is istället, i 1 timme åkte vi och hade jättekul. Lika mycket på rumpan som på skridskorna!
Bild från: Prommisen idag, tagen med min iPhone.

2 kommentarer:

  1. Tack för titten!
    åååh vilken härlig blogg, vännen.
    Kul och inspirerande, vi kanske kan göra silver ihop sen ;)kram

    SvaraRadera
  2. Tack sötnos! Du förstår vad kul...jag tror jag måste ta tag i det där med silvret :) Kramen C.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...