tisdag 13 november 2012

Välgörenhet + julklapp...

Vilken bra kombination... välgörenhet + julklapp = varmt hjärta. Det finns fantastiskt många fina presenter att handla i olika organisationers webshopar. Samtidigt som du gör dina nära glada på julafton kommer pengar att gå till välgörande ändamål.




Jag själv önskar jag mig lampan "Worklamp" Design: Form Us With Love/Design House Sthlm den kostar i silver 1425:- varav 627:- går till Rädda Barnen, och i guld 1625:- varav 836:- går till Rädda Barnen.

Du som vill uppfylla min önskan, jag vill ha en i silver och den finns på i Räddan barnens Designshop och den kommer att bli min skrivbordslampa :)


- Bild Design House Sthlm samt instagrambild hos 4living -



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...