torsdag 5 april 2012

Världens finaste dotter och vän...




♥ 
Idag fyller våran fina dotter Emily 16 år  

Det är ju helt galet vad fort tiden går, jag minns dagen som hon föddes, precis som om den var idag. Du ville för det första inte komma ut, i tre dagar fick jag kämpa innan du gick med på min plan. Du föddes på natten och jag sov nog ingenting den natten, jag bara låg och tittade på dig... våran lilla flicka, så vacker då och så vacker nu. Du är en underbar person, som är omtänksam och varm mot alla omkring dig... helt enkelt världens finaste dotter och vän. Grattis och jag älskar dig Emily! 






2 kommentarer:

  1. Jag instämmer till 100%
    Sådan mor, sådan dotter :-)
    Pussar och kramar från mamma.
    P.S. Välkommen hem, nu kan allt bara bli bättre med din rygg D.S.

    SvaraRadera
  2. Tack, finaste mamma <3 Pussar och kramar till dig!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...