söndag 8 maj 2011

Kompishäng i Alsike...

Idag har jag, Kattis och Linda med alla barnen varit och hälsat på hos finaste Cicci Kohonen och hennes familj i deras nya snygga hus i Alsike. Det första man möts av i hallen är Marimekkos Unikko tapet...fiiiint!!! Det är härligt vad med inspiration jag får genom mina vänner...det kan vara småsaker som får min hjärna i spinn.

Jag tycker att det är underbart när man kommer hem till någon där man kan avläsa en "historia" om vem som bor där. I Ciccis hem syns det att det bor en innebandyfamilj, med känsla för stil. Härlig hemkombo!!!





Ett tips på en härlig märkeskombo är:

The Converse ♥ Marimekko collection som började säljas i Februari 2011 i utvalda butiker och på www.converse.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...